Поняття брендування включає в себе в першу чергу правила персоналізації як окремих колекцій, так і всіх моделей відповідно до стандартів бренду. Такий підхід до персоналізації необхідний в першу чергу для захисту від підробок і підтримки таким чином репутації бренду. У колекціях Enni Marco ці стандарти в першу чергу включають в себе ексклюзивні логотипи для кожного окремого модельного ряду і їх розташування в певних місцях. У кожній колекції є свої принципи і тематика, яка повинна передаватися і в відповідному логотипі. Офіційні логотипи колекцій Enni Marco виглядають наступним чином.

LOGOS_2

  • person2Enni Marco Eyewear — регулярна колекція оптичних оправ, відповідних стилю італійської класики. Логотипом виступає стилізоване зображення сонця.
  • Enni Marco Sunglasses — регулярна колекція сонцезахисних окулярів з вишуканим італійським шиком, логотипом є концентричні ромби.
  • Emilia Line by Enni Marco — ексклюзивна капсульна колекція оправ і сонцезахисних окулярів в романтичному стилі спеціально для жінок. Тут логотип представляє собою плетіння із золотих кілець, що нагадують тематику жіночих золотих прикрас.
  • Spectrum — яскрава молодіжна колекція оправ і сонцезахисних окулярів з широким використанням тематики денім стилю. І логотип колекції, відповідно, виконаний у вигляді металевої джинсової заклепки.
  • Black Edition by Enni Marco — виділена чоловіча колекція оправ і сонцезахисних окулярів, яка сповідує принципи елегантної класики, якості та технологічності. Під логотипом розуміють напис, відповідну назвою і виконану незграбним геометричним шрифтом.
  • Sfizio by Enni Marco — спільна дизайнерська лінія сонцезахисних окулярів від EMstudio і італійського бренду одягу Sfizio. І логотипом лінійки є об’єднані брендові логотипи Sfizio і Enni Marco.
  • Enni Marco Navy — морська колекція бренду, яка використовує дизайнерську тематику яхтингу і італійської курортної класики. Тут логотип — це брендове ім’я Enni Marco, виконане шрифтом у вигляді морського каната, відповідного тематиці колекції.

Що стосується розташування логотипу, то одним з основних стандартів є його знаходження на закінченнях дужок  оправ. Причому це не повинен бути малюнок або гравіювання, а вбудований окремо виготовлений елемент у вигляді об’ємної накладки. Найчастіше такими елементами можуть виступати не тільки виключно загальні логотипи, а й щорічно оновлювані декоруючі елементи, що відповідають тематиці колекції. Як, наприклад, в колекції Emilia Line by Enni Marco де елементом брендування може бути або кристал в золотому обрамленні, нагадує краплю роси на пелюстках квітів, або золоте сердечко символізує романтизм колекції. У колекції Black Edition — це металеве закінчення заушника з буквами Е М, які ідентичні геометрично. А для Sfizio брендуючим елементом виступає квадратна металева накладна платівка тільки на одній з дужок.

Одним з найостанніших елементів захисного брендування продукції бренду є обов’язкова наявність абсолютно на кожній моделі окулярів від Enni Marco стилізованої накладки з ім’ям бренду в прямокутному обрамленні з чотирма точками. Ця накладка зобов’язана розташовуватися на внутрішній стороні завушника і може бути як реальною тонкою металевою пластиною під лаком, так і нанесеним малюнком або гравіруванням.

І звичайно ж одним з основних елементів, що показують аутентичність окулярів від Enni Marco, виступає правильне маркування кожної моделі: для оптичної серії — IV ** — ***, для сонцезахисної IS ** — ***, де ** — номер серії, а *** — номер моделі.

Обов’язково звертайте увагу на тонкі дрібниці в брендуванні окулярів — це додасть не тільки впевненості в тому, що Ви дійсно отримуєте продукт, за якість якого бренд відповідає своїм ім’ям, але і зможе відкрити багато цікавого в дизайні тематичних колекцій і окремих моделей.