20anni

 

Двадцять років тому в містечку Беллуно на північному сході Італії світ побачив перші варіанти дизайну моделей Enni Marco. Тоді ще ніхто з молодої команди дизайнерів EMstudio і не міг уявити який шлях їм доведеться пройти, але цінності та принципи колекцій були закладені вже тоді. І зараз, через 20 років ці цінності не втратили свою актуальність, а їх вдосконалення принесло бренду його репутацію і світове визнання.

Belluno

Двадцять років для бренду оправ і сонцезахисних окулярів — це серйозний термін, вистоявши який можна не сумніватися в надійності продукту і підходів до його створення. Італія була завжди не тільки батьківщиною бренду, а й основним джерелом натхнення в дизайні. З року в рік будь-якої з її регіонів був основною темою колекції. Форми, кольору і декор моделей втілювали в собі ту чи іншу частинку цього регіону Італії — від традицій до природи та архітектури.

 

Двадцять років бренд говорив про свій продукт і про натхнення, не забуваючи про головне — людей. Про людей створюють колекції і тих для кого вони створюються. Саме про це дизайнери і хочуть говорити мовою своєї продукції в ювілейний для себе рік. Про образи справжнього італійця, який може приміряти на себе кожен, про тих емоціях які може відчувати шанувальник бренду, підкресливши свій імідж істинно італійським елегантним аксесуаром.

 

Двадцять років разом з Enni Marco імідж справжнього італійця тільки зміцнював свої неповторно яскраві риси: вміння цінувати і по справжньому любити задоволення від всього смачного і красивого, небезпечного і пристрасного, безтурботного і романтичного. Все це: романтика, емоційність і справжня елегантність, притаманна кожному справжньому італійцеві тепер втілені в дизайні оправ і сонцезахисних окулярів Enni Marco.

collage

Двадцять років дизайнерського досвіду, втіленого в ідеях смачної, спекотної, емоційної, романтичної, стильної та елегантної Італії — ось концепція ювілейного сезону. Не забуваючи і про тренди в моді, відповідність яким завжди було невід’ємною частиною бренду. Тому все той же напівпрозорий пластик, блискітки, велика геометрія і найголовніший колір сезону Ultra Violet — це те, чим пронизана вся колекція сезону.

В окремих моделях або ж цілих тематичних лінійках завжди знайдеться іноді невловима емоція пов’язана з Італією, чином справжнього італійця і головним чином мотив неповторною елегантності — майстерність, в реалізації якого дизайнери EMstudio відточують своє вміння ось уже 20 років.