Milan1

Італійський дух присутній в колекціях Enni Marco не тільки в назвах, а й у змісті. Адже основною родзинкою колекцій в кожному сезоні є той факт, що дизайнерські концепції модельного ряду побудовані не тільки на поточних трендах, але і на основі різних яскравих надихаючих моментах певного регіону Італії. Традиції Італії, її природа, архітектура, історія і мистецтво передаються дизайнерами за допомогою кольорової палітри, експериментів з формами і декоруючими елементами. Цей підхід ми згадували, говорячи про історію виникнення бренду. І, зрозуміло, важливо розуміти: будь-який регіон є основним в поточному сезоні. Це дозволить по-новому оцінити окуляри Enni Marco, побачивши їх образ і ідею, закладену в дизайн командою EMstudio. У цьому сезоні це Мілан — столиця стилю і діловий центр Італії. Milans business look — ось головна тема основної келлекціі Enni Marco в сезоні 2016 року.

Milan2

Діловий стиль передбачає класичний формат одягу і аксесуарів, який характеризується консервативністю та стриманістю. Але це ж Італія, це Мілан — центр сміливого італійського стилю! Тому в колекціях оправ і сонцезахисних окулярів Enni Marco межі можливостей ділового формату будуть розширені модним італійським колоритом. В оптичній колекції чоловічі моделі оснащені фірмовим декором, але в загальному витримані суворі кольори і класичні форми. Стримані декоративні елементи в такому рішенні працюють на статус власника. Жіночі моделі колекції просто зобов’язані випромінювати елегантність, тому навіть класичні колірні рішення (поєднання чорного і золотого), як і декор, повинен бути виконаний в витонченому форматі. Як приклад — конструкція завушника в формі класичного пера для письма. Все це покликане завершити образ елегантної бізнесвумен.

Milan3Сонцезахисні окуляри Enni Marco в основній колекції містять більш глибокий зв’язок з Міланом і його традиціями. Тому що дизайнери створили модельний ряд, співзвучний з самобутньою архітектурою столиці Ломбардії — центром моди і ділової активності Італії. Традиційні форми з лінзами строгих кольорів нагадують фасади старовинних офісних будівель, а плетені завушники — елементи декору на них. Поєднання чорного і золотого, повітряні, легко впізнавані арки галереї Вітторіо Емануеле — архітектурної перлини Мілана, знайшли відображення в кольорах і вигинах жіночих моделей. Ця галерея — один із найстаріших торгових пасажів в світі, в ній знаходяться найдорожчі бутики міста. Для чоловіків же сучасний бізнес-лук  неможливо уявити без статусного смартфона останньої моделі. І тому золотий декор деяких чоловічих моделей Enni Marco ідеально поєднується з одним з найбільш статусних продуктів — золотим iPhone 6s від компанії Apple. Одним словом, для сонцезахисної серії Enni Marco одним з головних напрямків цього сезону є строгий діловий стиль з італійським шиком.

Регулярна колекція оптичних оправ і сонцезахисних окулярів Enni Marco про яку сказано вище є основою бренду. Модельний ряд найбільш численний і становить в деякій мірі іміджеву базу колекцій. Тому дуже важливо саме в цих напрямках витримувати основні дизайнерські принципи бренду — істинно італійський стиль.І асоціація дизайну моделей з особливостями деяких регіонів Італії — це ідеальний інструмент для досягнення поставлених цілей. Він дозволяє шанувальникам бренду відчути на собі частинку Італії та її іміджу. Практично в кожній моделі можна знайти унікальний елемент форми, колірне рішення або декорує дрібниця, натхненні італійськими мотивами. А образи ділового Мілана в цьому сезоні не залишать байдужими всіх цінителів елегантної класики.